忍者ブログ

日升月恆

[PR]

×

[PR]上記の広告は3ヶ月以上新規記事投稿のないブログに表示されています。新しい記事を書く事で広告が消えます。

0515

昨天因為太害怕結果沒打日誌囧!
我真的怕了她,真的|||

以下字體經過處理;因為這只是給一個人寫的。
我想既然撕破臉了那麼我也不需要為他著想這麼多。
索性就公佈吧;他班內號二十。

對於你的口沒遮攔我忍過不只一次--正確來說我忍了很久很多次。
我不是所謂的「唔玩得」,要不然我早就跟你翻臉了也不用等到今天。
玩笑話說一次我會跟著笑,說兩次三次也還在我接受範圍內。
然而當每次聊天的時候都拿這個話題來笑,這會不會煩了些過分了些。
開始,我感到厭煩了。
我有跟你講過,你也有答應過我,跟我道歉的。
可是咧?你後來重犯了多少次又跟我道歉了多少次?次數多到我已經懶得數了。

我受夠了,我也不想再跟一個不斷挑戰別人忍耐底線的人有任何接觸。
你.已.經.惹.毛.我.了.就.別.妄.想.我.會.再.原.諒.你。
要不然先前那些無限迴圈你是玩假的啊!
先前有那麼多機會你還是用來玩,所以我認為你根本不需要機會了不是嗎?
MSN我已經封鎖你了,也請你不要留言來污染我的blog!


以上。

PR

Comment

..

吾好咁啦,歐偉係咁架啦..
我地都當佢講笑者.. 佢吾只話你一個..
我林大半班人都比佢講過
包括我.. 今年已經係最後一年啦!!
雖然佢仲係咁吾成熟,但係都已經係最後一年..
原諒佢啦.. 佢講野吾係出放惡意架...

頎便去 xanga.com/bunbun321 留個cm..
有好多相相a

Re:Bun

  • 寂.月亭 〔管理人〕
  • 2008-05-17 23:35
bun...............你唔駛幫佢講好說話la..
呢d人唔見棺材唔流眼淚ga.
你夠話剩低最後一年,佢都仲係咁=3=
唔認真d對佢,佢又當你講緊笑,無到.
總之我心意已決.

我夠知佢講緊笑lo....
但佢一d分寸都無,我同佢講過n次,佢道左歉又當無件事咁(怒)
我自認同佢講得好清楚話我唔想佢咁講lo,佢有理過我感受咩?
有~唔夠三秒lo.

我忍佢都忍左成兩段,忍到而家先爆seed,比左咁多次機會佢都唔珍惜...比黎都嘥gas..
我唔原諒佢唔係因為佢ge惡意,係因為佢真係十分之令人厭煩&厭惡而且完全無收ge意思兼夾對人輕浮唔認真...再講落去我只會越黎越憎佢.

一旦決定左ge事,就算係錯ge我都一樣會行落去...算la..........
反正過埋今年..................

Form

お名前
タイトル
E-MAIL
URL
コメント
パスワード

Trackback

この記事にトラックバックする

Calendar

05 2026/06 07
S M T W T F S
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Latest Comments

[07/10 Dwiakftg]
[06/10 Prerunjug]
[05/19 Backlinks]
[03/13 AhLu.Valkyrie]
[02/23 AhLu.Valkyrie]

Searching For...?

TemplateDesign by KARMA7

忍者ブログ [PR]